VRAGEN OF ADVIES?
NEEM CONTACT MET ONS OP
Waarmee kunnen we u helpen?
De meeste antwoorden vind u bij de veelgestelde vragen op onze klantenservicepagina. Staat uw vraag er toch niet tussen? Vul dan onderstaand formulier in en we gaan voor u aan de slag.
Wij zijn ook bereikbaar via:
Vragen omtrent projecten, vastgoedonderhoud & Design studio)
Tel / WhatsApp: +31 6 29994256
Vragen omtrent webshop, bestellingen & andere vragen:
Tel / WhatsApp: +31 6 29994236
E-mailadres:
info@buitenaanzicht.nl
info@binnenaanzicht.nl
Stel hier uw vraag
PRODUCT
Wat houdt de 100% tevredenheidsgarantie in?
Jouw tevredenheid is voor ons goud waard. We vinden het dus heel belangrijk dat jij lang plezier hebt van je producten. Heb je je order ontvangen en zijn de producten toch anders dan je had verwacht? Laat het ons dan binnen 14 dagen weten, zodat we samen tot een oplossing komen. We kunnen zelfs éénmalig de producten geheel voor je vervangen voor een ander type of een andere kleur!
Mijn producten zijn met schade geleverd. Wat moet ik doen?
Als je product tijdens de bezorging beschadigd is, is het belangrijk dat je je pakket wel in ontvangst neemt. Geef binnen 14 dagen na ontvangst aan ons door dat er schade is aan je product via dit contactformulier. Zodra wij je verzoek hebben ontvangen, gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.
Hoe kan ik mijn order retourneren?
We willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Neem contact op met onze klantenservice om de retourmogelijkheden te bespreken en zij vertellen je hoe het retourproces in zijn werk gaat.
BESTELLING / BETALING
Kan ik mijn order annuleren?
Je kunt je order annuleren binnen 4 uur na het bestellen. Neem contact met ons op en we regelen het voor je.
Kan ik een aanpassing maken in mijn order?
Als je een foutje hebt gemaakt in je order, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en we zullen ons best doen om het voor je op te lossen.
Hoe kan ik mijn order retourneren?
We willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Neem contact op met onze klantenservice om de retourmogelijkheden te bespreken en zij vertellen je hoe het retourproces in zijn werk gaat.
BEZORGING
Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt je orderstatus volgen via deze pagina. Hier houden we je op de hoogte over de voortgang van je nieuwe raamdecoratie en de verwachte bezorgdatum.
Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Je bezorggegevens en afleveradres kunnen we wijzigen, doe dit wel zo snel mogelijk. Je ontvangt dan een mailtje waarin aangegeven wordt dat je het bezorgadres kunt wijzigen.
Hoe kan ik mijn order retourneren?
We willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Neem contact op met onze klantenservice om de retourmogelijkheden te bespreken en zij vertellen je hoe het retourproces in zijn werk gaat.
Mijn orderstatus staat op afgeleverd, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je na de verwachte bezorgdatum je order nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op via dit formulier.
KLEURSTALEN
Collapsible row
INTERIEUR DESIGN
Collapsible row
PROJECTMANAGEMENT
Collapsible row
MONTAGE
Waar kan ik de montagehandleidingen vinden?
We leveren standaard een montagehandleiding bij onze producten. Deze kun je online terugvinden. Daarnaast hebben we verschillende montagevideo’s gemaakt. Bekijk deze goed, voordat je begint met de montage.
MEETSERVICE
Waar kan ik de montagehandleidingen vinden?
We leveren standaard een montagehandleiding bij onze producten. Deze kun je online terugvinden. Daarnaast hebben we verschillende montagevideo’s gemaakt. Bekijk deze goed, voordat je begint met de montage.
ADVIESAFSPRAAK
Wanneer is het handig om een adviesafspraak in te plannen?
Twijfel je over welke meubels perfect passen binnen jouw interieur, geschikt zijn voor bijvoorbeeld een specifieke ruimte, of heb je andere vragen over interieurdesign? Juist dan is het handig als één van onze adviseurs bij je langskomt en even meekijkt en meedenkt in jouw situatie.
Is de adviesafspraak gratis?
Het is gratis binnen een straal van 40 km rondom Emmeloord! Van het plannen van de afspraak tot en met het ontvangen van het advies betaal je helemaal niets.
Hoe kan ik mij voorbereiden op de adviesafspraak?
Het is handig om voor de afspraak al een idee te hebben van welke interieuritems je voorkeur heeft en welke kleuren je overweegt. Vraag voor de afspraak gratis kleurstalen aan, zodat je thuis de kleuren en materialen al kunt ervaren. Duik in onze inspiratieblog en bekijk de sfeerfoto's op Instagram & Pinterest voor extra ideeën.
Wat gebeurt er na de adviesafspraak?
Als je helemaal tevreden bent met de offerte, kun je jouw bestelling plaatsen. Terwijl je wacht, houden we je volledig op de hoogte van de voortgang in het productieproces, zodat je precies weet wanneer je kunt genieten van je nieuwe interieuritem.